پیشنهاد سردبیر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی «حمید ظهرابی» را به سمت سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این سازمان منصوب کرد.

سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط‌زیست منصوب شد

شینا انصاری در این حکم خطاب به ظهرابی تصریح کرد: نظر به شایستگی‌های عمومی و تخصصی و تجربه‌های مدیریتی جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب می‌شوید.

معاون رئیس جمهور افزود: انتظار می‌رود ضمن پایبندی به گفتمان دولت چهاردهم، رعایت اصولی چون توافق‌سازی، تخصص‌ گرایی، جلب مشارکت مردمی، شفافیت و پیشگیری از تعارض منافع و فساد را در طول دوره مسئولیت‌تان مورد توجه قرار دهید.

وی در این حکم تصریح کرد: همچنین لازم است به منظور انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست، تکالیف برنامه هفتم توسعه کشور و سایر قوانین و اسناد بالادستی، برنامه عملیاتی این حوزه را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و ارائه نمایید.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: توجه به‌محورهایی چون رفع موانع و تقویت حفاظت مشارکتی، توجه به استفاده از رویکرد حفاظت هوشمند و پایش‌های مبتنی بر فناوری، کاهش تعارض‌های اجتماعی از طریق بازنگری و تدوین استانداردهای نوین در زمینه فعالیت معادن و صنایع، توجه به حفظ تنوع زیستی، منابع طبیعی و ذخایر ژنتیکی، افزایش دانش عمومی در حوزه حفاظت، بهبود وضعیت زیستگاه‌ها، توجه به توان‌افزایی بدنه کارشناسی، جانشین‌پروری و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی همکاران سازمان در برنامه عملیاتی آن معاونت مورد انتظار است. از درگاه خداوند متعال برای شما موفقیت و بهروزی آرزومندم.

حمید ظهرابی متولد ۱۳۵۲ و دانشجوی دکتری تخصصی تنوع زیستی است.

او از مدیران باسابقه سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می‌رود و کار خود را از سطح کارشناسی آغاز و در سمت های مختلفی خدمت کرده است.

فعالیت به عنوان معاون محیط زیست طبیعی و مدیرکلی حفاظت محیط زیست استان‌های سمنان، اصفهان و فارس از جمله سوابق مدیریتی ظهرابی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.